Saturday, July 16, 2011

biarlah ia menjadi teladan .

Biarlah apa yang terjadi dalam diri aku , apa yang telah berlaku pada diri aku , kita jadikan teladan dan pengajaran . Untuk membawa diri kita lebih maju ke hadapan , ke arah yang positive , ke jalan yang ALLAH redhai .. Walaupun aku tak mampu nak terima hakikat bahawa aku telah kehilangan sesuatu yang amat berharga , yang hanya ada sekali dalam hidup aku . Aku redha , kalau itu dugaan mu untuk menguji aku .. Aku redha YA ALLAH .. Aku tidak mempunyai hak untuk menghukum orang , aku tidak mempunyai hak untuk mempersoalkan takdir mu YA ALLAH ..

Haisshh . Seribu penyesalan .. Menyesal tidak terhingga . Aku sudah tidak bermaya untuk hidup di duniamu yang penuh cabaran ini YA ALLAH . Andai ajal aku akan sampai pada esok hari , aku redha .. Kerana semakin lama aku hidup di dunia ini , semakin bertambah dosa aku . Aku nak mohon seribu kemaafan darimu YA ALLAH . Aku tak layak berada di syurga mu , namu aku juga tak sanggup berada di nerakamu .. Ampunkan aku YA ALLAH . :'(

No comments:

Post a Comment